Monthly 4 classes - Autorenewal

390,00 DKK
Payment Options
  • Via Dankort or international credit cards & MobilePay Online
  • Via Dankort or international credit card (recurrent subscription)

cancel policy
This membership renews automatically every 30 days.
Please give us a cancellation notice minimum 15 days before renewal.
E.g: your monthly unlimited runs from the 20 to the 20 of the month. That means you must latest the 20 of the month cancel your membership renewal and then you will still have 30 days to practice.
Any doubt just contact us on : info@osterbroyoga.dk

Terms and conditions for subscriptions

Read english below. Løbende abonnementsbetaling er en abonnementsordning mellem dig og yogaforeningen, hvor du automatisk betaler og fornyer dit abonnement hver måned. Beløbet som du skal betale i henhold til abonnementet, trækkes løbende fra det af dig oplyset betalingskort.Ved oprettelse til abonnementsordningen hos yoga foreningen accepterer du, at der oprettes en betalingsaftale, og at foreningen trækker betalingen automatisk fra dit betalingskort. Vi sender en kvittering på e-mail for alle betalinger.Vi fornyer dit abonnement og trækker beløbet fra dit kreditkort omkring den første bankdag af abonnementsperioden. Efter gennemført betaling vil du via e-mail få tilsendt en kvittering på det indbetalte beløb. Hvis betalingen og dermed fornyelsen af dit abonnement fejler (kort udløbet, inddraget eller lignende) vil du få besked via e-mail. Derefter vil du have 8 dage til at gennemføre betalingen, før vi spærrer for din brug af abonnementet. I e-mailen vil der stå, hvorledes du gennemfører betalingen ved at angive nye betalingsoplysninger og dermed kan fortsætte dit abonnement. Du kan til enhver tid opsige abonnementet ved at kontakte os 30 dage inden det udløber.. This membership renews automatically every 30 days.
Please give us a cancellation notice minimum 30 days before renewal.
Any doubt just contact us on : info@osterbroyoga.dk or call telefon 29729935

I accept terms and conditions

Antal deltagere: {participants_count}

Terms and conditions

You can pay with Dankort & MobilePay , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
- VAT Number: 39208725
Terms and conditions
Alle udbudte ydelser er kontingenter til foreningens aktiviteter.

Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en email med kvittering, hvis du har angivet en email-adresse under tilmelding.

Betalingen sker via QuickPay.dk vha. SSL, og de indtastede kortoplysninger verificeres af PBS. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.

Der er fra indbetaling af kontingent har fundet sted og i hele bindingsperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Adresse: Nordre Frihavnsgade 13, 2100 København Ø, mail: info@osterbroyoga.dk